AC: Equi on ice: "The glitter edition!"

Over dit evenement

Sociaal
Activiteitencommissie 2023-2024
Datum en tijd
13 dec. 2023 19:45 - 22:00
Kardingeplein 1

AC: Equi on ice: "The glitter edition!"

Lieve leden leden van Equilibrium,

De dagen worden korter, weer kouder en treuriger. Klinkt grimmig en somber maar dat betekent dat het tijd wordt om de boel op te vrolijken met een joviale winterse sfeer!
Ladies and gentlemen, Equi on ice is back and better baby!!

De Activiteitencommissie presenteert de nieuwste editie van Equi on ice… “✨✨❄️The glitter edition❄️✨✨”. Dus trek je meest bougie outfit aan want op 13 december wordt het tijd to shine bright like a diamond💎!!
We gaan om 19:45 verzamelen bij het sportcentrum Kardinge en om 20:15 schaatsen aan en gaan met die banaan🍌.

Het schaatsen kost €4,50 voor leden en €8,00 voor niet leden.

Het huren van schaatsen bedraagt slechts €6,00 als je bij het aanmelden al aangeeft welke maat schaatsen je wilt... Dus vergeet niet aan te geven gelijk bij het aanmelden of je schaatsen wilt huren en welke maat je graag wilt hebben! !
Aanmelden kan tot en met 10 december!

Dus meld je snel aan en laten we kijken wie de snelste of meest sprankelende schaatser is in ons midden! En bovenal laten we er vooral een lekker feestje van maken! Hopelijk zien we je daar!

XOXO

De Activiteiten Commissie

--- --- ---

Dear members of Equilibrium,

The days are getting shorter, the weather colder, and spirits gloomier. Sounds grim and dismal, but that means it's time to brighten things up with a jovial winter atmosphere! Ladies and gentlemen, Equi on Ice is back and better, baby!!

On behalf of the Activities Committee, we present the latest edition of Equi on Ice... "✨✨❄️The glitter edition❄️✨✨". So, put on your most boujee outfit because on December 13, it's time to shine bright like a diamond💎!!
We will gather at 19:45 at the Kardinge sports center, and at 20:15, we'll put on our skates and hit the ice❄️.

Skating costs €4.50 for members and €8.00 for non-members.

Renting skates is only €6.00 if you indicate the size you need during registration... So don't forget to specify whether you want to rent skates and which size you prefer when signing up! Registration is open until December 10!

So, sign up quickly, and let's see who the fastest or most glittery skater among us is! Above all, let's make it a great party! Hope to see you there!

XOXO

The Activity Committee