Statera

statera.png

De studententijd is misschien wel de mooiste tijd van je leven. Echter, is de studerende periode bij het ILST niet van lange duur en zal deze sneller voorbij zijn dan je denkt. Je gaat verder studeren aan een andere opleiding, werken of misschien naar het buitenland toe. De mensen die je tijdens je studententijd hebt leren kennen, zie je dan minder en contacten verwateren. De alumni van het ILST kunnen dan worden geraadpleegd en je handvaten geven om een keuze te maken, doorstuderen of toch gaan werken?

Statera is de vereniging voor oud-leden van Equilibrium. In 2015 zijn wij opgericht om de saamhorigheid en contacten te behouden. Jaarlijks worden er verschillende activiteiten georganiseerd voor zowel alumni als studenten. Tijdens de activiteiten heb je de mogelijkheid om mensen uit jou studententijd weer te zien, maar ook andere oud-leden van Equilibrium uit andere jaren of opleidingen.

Als alumnivereniging organiseren we minimaal vier keer per jaar een activiteit. Sommige activiteiten zullen samen met Equilibrium worden georganiseerd. Naast deze activiteiten bieden wij een netwerk van inspirerende, talentvolle en/of succesvolle oud-Equilibrium leden in het binnen- en buitenland.

Wil je lid worden, eerst even sfeer proeven of ken je andere mensen die geïnteresseerd zijn in Statera? Aarzel dan niet om te mailen naar info@alumnivereniging-statera.nl.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur der Statera,