AC: Spring je ROT!

Antillenstraat 9A, 9714 JT Groningen

AC: Spring je ROT!

Lieve allemaal,

Maak je klaar voor een opwindende avond vol zwaartekracht-tartende opwinding! We zijn verheugd om je uit te nodigen voor ons aankomende evenement waar je je rot kunt springen, biiiijjjjj.... JUMP XL Groningen! 🤸🤸

Spring in een wereld van stuiterend geluk terwijl we de indoor trampolinehal overnemen voor een luchtacrobatiek extravaganza🎉🤸! Dit is jouw kans om door de lucht te zweven, te lachen met vrienden en de pure vreugde van zwaartekracht tartend plezier te ervaren.

De activiteit vindt plaats op 27 februari bij JUMPXL Groningen (Antillenstraat 9A, 9714 JT Groningen). We verzamelen om 19:45 uur en beginnen om 20:00 uur, dus zorg dat je op tijd bent!

Claim je plekje nu en zorg ervoor dat je deze buitengewone ervaring niet mist. Meld je aan via de Equisite. De kosten voor een uur plezier zijn €6,50 voor leden en €9,50 voor niet-leden!

De deadline voor aanmeldingen en/of annuleringen is 20 februari, dus vergeet niet om je aan te melden OF af te melden door een mail te sturen naar ac@studievereniging-equilibrium.nl als je plannen zijn gewijzigd en je niet meer kunt komen. Annuleringen na 20 februari worden niet terugbetaald.

Kort samengevat:
📅 Datum: 27 februari
🕒 Tijd: 19:45 tot 21:00
📍 Locatie: JUMPXL, Antillenstraat 9A, 9714 JT Groningen
💸 Prijs leden: €6,50
💼 Prijs niet-leden: €9,50

Sluit je aan terwijl we onze sokken laten springen! We kunnen niet wachten om je daar te zien!

Groetjeeeeees,
AC

--- --- ---

Dear everyone,

Get ready for an exciting evening full of gravity-defying thrills! We are delighted to invite you to our upcoming event where you can bounce your way to excitement at JUMP XL Groningen! 🤸🤸

Dive into a world of bouncing joy as we take over the indoor trampoline hall for an aerial acrobatics extravaganza🎉🤸! This is your chance to soar through the air, share laughs with friends, and experience the pure joy of gravity-defying fun.

The activity takes place on February 27 at JUMPXL Groningen (Antillenstraat 9A, 9714 JT Groningen). We gather at 19:45 and kick off at 20:00, so be sure to arrive on time!=

Secure your spot now and ensure you don't miss out on this extraordinary experience. Register via the Equisite or through this [link]. The cost for an hour of fun is €6.50 for members and €9.50 for non-members!

The deadline for registrations and/or cancellations is February 20, so remember to sign up OR cancel by sending an email to ac@studievereniging-equilibrium.nl if your plans have changed and you can no longer attend. Cancellations after February 20 will not be refunded.

In short:
📅 Date: 27th February
🕒 Time: 19:45 to 21:00
📍 Location: JUMPXL, Antillenstraat 9A, 9714 JT Groningen
💸 Price Members: €6.50
💼 Price Non-Members: €9.50

Join us as we jump our socks off! We can't wait to see you there!

See ya there!
AC