Partner worden?

Partnerpagina website

Word partner!

Welkom op de partnerpagina van Equilibrium! Equilibrium is een prachtige vereniging welke als missie behoudt een bindende factor te zijn tussen de studierichtingen aan het Instituut voor Life, Science & Technology en daarnaast een goede balans op te bouwen tussen school en het beste uit je studententijd te halen. Acht hardwerkende commissies, een raad van advies, een kascommissie en een bestuur die een hart hebben voor de studie en de vereniging. In samenwerking met de verschillende commissies organiseren wij zo’n 40 activiteiten per verenigingsjaar voor onze leden om deze balans te kunnen waarborgen. Deze activiteiten bestaan uit o.a. interessante lezingen, spelletjesavonden, het jaarlijkse gala, buitenlandse studiereizen en op zijn tijd is een themafeestje natuurlijk ook van belang.

intro_4.jpg
bedrijfsbezoek.jpeg

Daarnaast werken we nauw samen met het Instituut voor Life Science & Technology van de Hanzehogeschool Groningen. Zij verzorgen de opleidingen Bio-informatica, Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek Research & Medische Diagnostiek, Chemie en Chemische Technologie, goed voor zo’n 1.100 studenten. In samenwerking met het Instituut organiseren we bijvoorbeeld bedrijfsbezoeken, workshops en verzorgen wij de introductie van de nieuwe eerstejaars studenten.

Samenwerken
We zijn altijd op zoek naar bedrijven die met ons willen samenwerken. Dat kan in verschillende vormen. Een samenwerking als partner voor een langdurige periode of eenmalige sponsor, alles is mogelijk.  We kunnen bedrijven in contact brengen met onze leden voor bijvoorbeeld stages, startersbanen, etc. We organiseren niet alleen events maar geven ook vier keer per jaar de EQUITIMES. uit, een kwartaalkrant waarin allerlei nieuws staat over de vereniging, sponsoren en verhalen van studenten die stage lopen in het buitenland. Daarnaast maken wij eens per jaar een almanak voor onze actieve leden en kunnen wij bijvoorbeeld informatie plaatsen op onze website, in nieuwsbrieven of op Instagram of Facebook. We hebben verschillende sponsorpakketten samengesteld, maar in gesprek kan er natuurlijk van alles, maatwerk is mogelijk!

Geïnteresseerd?
Graag in contact komen met onze studenten? Neem dan contact op met Stephen Zwerver, commissaris extern 2022/2023 op extern@studievereniging-equilibrium.nl. Dan kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Bekijk hieronder onze sponsorpakketten: goud, zilver & brons. Hoofdsponsor van de vereniging worden? Dat kan ook! De invulling hiervan kan gezamenlijk besproken worden.

69243851_392247761436108_2451734325180235776_o.jpg

praag_2.jpg