Kortingsacties

Kortingsacties leden

Shirt a la Minute

Als lid van Equilibrium krijg je bij Shirt a la Minute 25% korting op de reguliere verkoopprijs op alles wat je wilt drukken. Heb je bijvoorbeeld een shirt, trui, vest, of ander kledingstuk die je zou willen laten bedrukken bij de beste drukker van Groningen? Dan kun je terecht bij Shirt a la Minute op de Vismarkt 44, 9711 KV te Groningen!

shirt_a_la_minute.png

De Brouwerij

Dé stamkroeg van de vereniging! Ben je op zoek naar gezelligheid? Dan ben je op zoek naar De Brouwerij en dat is niet voor niks want als lid van Equilibrium kun je hier tijdens happy hours een biertje, wijntje of frisje scoren voor maar €1,20! De happy hours zijn geldig tot 01:00 uur, daarna betaal je maar €1,50 voor je drankje! Kom je ook gezellig langs op de Poelestraat 27, 9711 PH te Groningen? We zien je daar!

Logo_brouwerij.jpg

De Ganze

Als lid van Equilibrium krijg je 10% korting bij De Ganze! Heb jij een lekke band, een nieuwe fiets nodig of moet je fiets gerepareerd worden? Doe dan een bezoekje aan De Ganze op de Oude kijk in ’t Jatstraat 69 en krijg 10% korting op alles wat je nodig hebt!

download.png

't Koetshuys

Ga jij lekker uit eten bij ’t Koetshuys? Dan krijg jij het hele jaar door
5% korting op jouw rekening als lid van Equilibrium. Hiervoor dien je
wel te kunnen aantonen dat je lid bent door bijvoorbeeld een mini
Equi-sticker te plakken op jouw studentenkaart. Daarnaast kun je ’t
Koetshuys ook reserveren om bijvoorbeeld jouw verjaardag te vieren!
Regel jij een etentje voor een groep van 20 vrienden/familieleden?
Dan ontvang jij een diner bon voor twee personen!

logo-t-koetshuys-nieuw-251x300.jpg