Secretaris

De secretaris is verantwoordelijk voor alle administratieve taken van de vereniging. Diegene zal verantwoordelijk zijn voor het maken van de notulen van elke vergadering. Deze notulen zullen ook aan de raad van advies beschikbaar worden gemaakt. Daarnaast is de secretaris verantwoordelijk voor het controleren of documenten juist gearchiveerd worden en om de ledenadministratie nauwkeurig bij te houden. Verder is de secretaris verantwoordelijk voor het versturen van mail namens het gehele bestuur en het doorsturen van mail van de commissies naar alle leden van het ILST.

Daarnaast zijn er een aantal punten waaraan gedacht kan worden als je secretaris wilt worden, dit zijn eigenschappen of taken waaraan je kan werken of als kwaliteiten gezien kunnen worden wanneer je secretaris bent:

o   je beheerst de Nederlandse taal,
         o   je weet het verschil of wil het verschil leren kennen tussen formele en informele taal,
         o   je bent goed in of wil beter worden in het hebben of houden van contact via mail, telefoon en social media,
         o   je bent vaak goed bereikbaar,
         o   je kan of wilt beter leren plannen zodat je weet wanneer je welk bericht naar de leden stuurt.

Zie jij jezelf terug in een of meer van de hiervoor genoemde punten en lijkt het je interessant om als secretaris volgend jaar de contactpersoon binnen het bestuur te zijn? Twijfel dan niet en mail je sollicitatie naar bestuur@studievereniging-equilibrium.nl. Voor vragen, persoonlijk advies of een gesprekje kan je ook altijd naar Stephen mailen via secretaris@studievereniging-equilibrium.nl.