Commissaris extern

De commissaris extern is verantwoordelijk voor het maken en onderhouden van alle externe contacten van Equilibrium. Ook zal de extern de contracten tussen de sponsoren van Equilibrium gedurende het jaar herzien. Deze contracten worden waar nodig verbeterd en/of verlengd. Hierbij zal de extern contact hebben met deze bedrijven en waar nodig bij de bedrijven op bezoek gaan. Hiernaast zal de extern zich bezighouden met het vinden van nieuwe sponsoren en zal de extern zich aan de afspraken die gemaakt zijn met de desbetreffende sponsor houden. Dit kan het promoten zijn van activiteiten of het werven van leden voor het bedrijf. Ook zal de extern ervoor zorgen dat de leden van Equilibrium optimaal kunnen profiteren van wat een sponsoren te bieden heeft.

Daarnaast zijn er een aantal punten waaraan gedacht kan worden als je commissaris extern wilt worden, dit zijn eigenschappen of taken waaraan je kan werken of als kwaliteiten gezien kunnen worden wanneer je extern bent:

o   je kan jezelf professioneel opstellen naar een bedrijf toe,
     o   het lijkt je leuk nieuwe contacten te leggen en contact te onderhouden met bedrijven,
     o   je wilt leren of je kan inzien wat Equilibrium een bedrijf of wat een bedrijf Equilibrium kan bieden.

Zie jij jezelf terug in een of meer van de hiervoor genoemde punten en lijkt het je interessant om je als extern volgend jaar bezig te houden met de sponsoren buiten Equilibrium? Twijfel dan niet en mail je sollicitatie naar bestuur@studievereniging-equilibrium.nl. Voor vragen, persoonlijk advies of een gesprekje kan je ook altijd naar Stephen (huidige extern) mailen via extern@studievereniging-equilibrium.nl.